O nás
Jsme stabilní česká developerská společnost, která byla založena v roce 1995.
Za dobu našeho působení jsme si vybudovali na českém a slovenském trhu silnou pozici. Jako jeden z mála developerů poskytujeme našim klientům komplexní realitní a finanční služby. Posouváme hranice českého a slovenského city developmentu na úroveň výstavby nových městských čtvrtí světových metrolopolí.
Naší hlavní činností je nejen výstavba a prodej širokého spektra nemovitostí, včetně špičkových administrativních budov, ale také kompletní revitalizace velkých územních celků. Naše projekty se vždy nacházejí na nejkvalitnějších pozemcích v prémiových lokalitách v blízkosti metra.
Patříme do skupiny FINEP HOLDING, máme více jak 150 zaměstnanců a sídlíme v krásné zrekonstruované secesní budově v centru Prahy, naproti Masarykovu nádraží.
Jak o vás budeme pečovat?
- Máme vlastní relaxační místnost – kulečník, boxovací pytel, televize, pohodlná křesílka, každodenní přísun kávy, každý si zde přijde na své
- Nejen sportovně založení kolegové si přijdou na své díky Multisport kartě, kterou můžete uplatnit na sportovní i relaxační aktivity po celé ČR
- Pořádáme pravidelně každý rok společné akce, kde relaxujeme, sportujeme a utužujeme vzájemné vztahy
- Pro nápravu bolavých zad z dlouhého sezení máme na pracovišti vlastního šikovného maséra
- S prázdným žaludkem se špatně pracuje, a proto našim zaměstnancům přispíváme na stravování v podobě stravenkového paušálu
Zaujala vás volná pozice? Jaký je postup?
Klikněte na "odpovědět" u některé z nabídek níže. Budete přesměrování na portál Jobs.cz, kde oceníme váš motivační dopis spolu s životopisem a fotografií.
Vaše podklady budou pečlivě posouzeny a zhodnoceny. V případě, že bude váš profil odpovídat požadavkům pozice na kterou se hlásíte, pozveme vás k osobnímu pohovoru. Po účasti na osobní pohovoru vás budeme informovat o dalším postupu. Jakmile bude výběrové řízení ukončeno a pozice obsazena vybraným kandidátem, dáme vám vědět.
Kateřina Květová
HR manager
Technická a uživatelská podpora IS
TECHNICKÁ A UŽIVATELSKÁ PODPORA IS
Do týmu IT hledáme kandidáta pro zajištění uživatelské podpory a rozvoje firemního informačního systému.
Základní pracovní náplň:
- Osvojení si znalosti všech stávajících procesů v IS, jejich začlenění do IS, vazby na ostatní procesy a aplikace.
- Školení uživatelů informačního systému.
- Sběr a analýza požadavků uživatelů pro servis a rozvoj IS, spolupráce na sestavení zadání a návrhu řešení.
- Provádění aktualizace obchodních dat v informačním systému.
- Testování vyvíjených funkcí informačního systému nebo aplikací.
- Denní komunikace s uživateli, vedení uživatelské dokumentace.
- Spolupráce na souvisejících projektech.
Daná pozice je vhodná pro Vás, kdo rádi komunikujete, baví Vás technická témata, jste zvědaví, dokážete získat potřebné informace a chcete se učit nové věci.
Rádi na této pozici uvítáme i absolventa. Potřebujeme velmi spolehlivého člověka na hlavní pracovní poměr, který se ochotně postará o uživatele a poradí jim i nad rámec jejich požadavku.
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání (technický směr).
- Základní znalost OS MS Windows + MS Office.
- Základní znalost AJ na úrovni čtení technických textů.
- Analytické myšlení.
- Orientace na zákazníka (schopnost naslouchat).
Nabízíme:
- Zázemí ryze české stabilní společnosti.
- Profesionální tým spolupracovníků.
- Možnost osobního a profesního rozvoje.
- Odpovědnou a zajímavou práci.
- Příjemné pracovní prostředí.
Podmínkou účasti ve výběrovém řízení je zaslání strukturovaného životopisu v českém jazyce včetně fotografie a kontaktních údajů. Děkujeme.
Technický dozor investora - junior
Technický dozor investora - junior
Do našeho výrobního úseku hledáme posilu na pozici Technický dozor investora - junior.
Náplň práce:
- Dohled nad termíny a kvalitou staveb.
- Komunikace a spolupráce s generálním dodavatelem a ostatními subdodavateli dle daného projektu.
- Dohled nad dodržováním podmínek stavebního povolení během realizace.
- Průběžná kontrola provádění stavby v terénu.
- Kontrolní dny, spolupráce se zpracovateli PD a správci při přípravě a realizaci akcí.
- Kontrola prováděných prací dle projektové dokumentace.
- Zajištění, projednání a předání projektové dokumentace skutečného provedení stavby.
- Příprava podkladů pro schvalovací proces.
Požadujeme:
- VŠ nebo SŠ stavebního směru.
- Orientaci v projektové dokumentaci.
- Znalost MS Office.
- Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič.
- Flexibilitu, rozhodnost a schopnost pracovat samostatně.
- Dobré komunikační schopnosti slovem i písmem.
Nabízíme:
- Stabilitu úspěšné české společnosti.
- Příjemné pracovní prostředí.
- Odpovědnou a zajímavou práci.
- Možnost osobního rozvoje.
V případě zájmu zašlete prosím Váš strukturovaný životopis v českém jazyce i s fotografií. Děkujeme.
Projektový manažer - Technický dozor investora senior
Projektový manažer - Technický dozor investora senior
Do našeho výrobního úseku hledáme posilu na pozici Projektového manažera - Technický dozor investora senior.
Náplň práce:
- Dohled nad termíny a kvalitou staveb.
- Komunikace a spolupráce s generálním dodavatelem a ostatními subdodavateli dle daného projektu.
- Dohled nad dodržováním podmínek stavebního povolení během realizace.
- Průběžná kontrola provádění stavby v terénu.
- Kontrolní dny, spolupráce se zpracovateli PD a správci při přípravě a realizaci akcí.
- Kontrola prováděných prací dle projektové dokumentace.
- Zajištění, projednání a předání projektové dokumentace skutečného provedení stavby.
- Příprava podkladů pro schvalovací proces.
Požadujeme:
- VŠ nebo SŠ stavebního směru.
- Praxe na stavbě minimálně 5 let podmínkou!
- Orientaci v projektové dokumentaci.
- Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič.
- Znalost MS Office.
- Flexibilitu, rozhodnost a schopnost pracovat samostatně.
- Dobré komunikační schopnosti slovem i písmem.
Nabízíme:
- Stabilitu úspěšné české společnosti.
- Příjemné pracovní prostředí.
- Odpovědnou a zajímavou práci.
- Možnost osobního rozvoje.
V případě zájmu zašlete prosím Váš strukturovaný životopis v českém jazyce i s fotografií. Děkujeme.
Senior účetní/Samostatný účetní
Do našeho finančního oddělení hledáme kolegu/kolegyni na pozici Senior účetní/Samostatný účetní s nástupem IHNED.
Náplň práce:
- Kompletní vedení podvojného účetnictví pro vybrané společnosti holdingu.
- Sestavení roční účetní závěrky včetně přílohy.
- Příprava podkladů a účast na auditu.
- Spolupráce s daňovým poradcem.
- Příprava reportů a finančních analýz dle potřeb, či požadavků vedení společnosti.
Požadujeme:
- Minimálně SŠ vzdělání ukončené maturitou.
- Praxi minimálně 3 roky v samostatném účetnictví - je nutnou podmínkou.
- Logické myšlení.
- Důslednost, pečlivost a spolehlivost.
- Nástup možný IHNED.
Nabízíme:
- Odpovědnou a samostatnou práci.
- Dobré finanční ohodnocení.
- Zázemí úspěšné, stabilní české společnosti s dlouholetou tradicí, vstřícnou a rodinnou firemní kulturu založenou na vzájemné úctě a respektu.
- Příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu, podporu osobního rozvoje a seberealizace.
- Pracoviště v centru Prahy v krásně zrekonstruované historické budově u stanice metra Náměstí Republiky.
- Flexibilní pracovní dobu, příspěvek na stravné a sport, masáže na pracovišti.
Podmínkou účasti ve výběrovém řízení je zaslání strukturovaného životopisu v češtině včetně fotografie.